Het kan gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met een bij ons besteld product. Je hoeft geen spijt van je aankoop te hebben, want je mag het product binnen 14 dagen retourneren.

Binnen 14 dagen terugsturen

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag van uw ontvangst van de producten. Na herroeping hebt u nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.

Wij vragen je om zorgvuldig om te gaan met de producten en de verpakking. Je mag het product niet gebruiken en moet het terugsturen in perfecte staat zodat wij het daarna nog kunnen verkopen.

Hoe stuur ik mijn product terug?

Neem eerst contact met mij op via onderstaand formulier.

Ik laat je dan snel weten naar welk adres je het product terug mag sturen. Stuur vervolgens het product zonder beschadiging terug, goed verpakt.

Belangrijk : Als je het pakket terugstuurt, laat dan alsjeblieft weten (door een stuk papier, kopie van je factuur of andere creatie van jouw keuze toe te voegen aan je retourzending) wat je ordernummer en naam zijn. Zo kan ik zorgen voor een snelle afhandeling van je retourzending.

Graag hoor ik de reden voor deze retour, zo kan ik er van leren en de webshop steeds beter maken. Je bent echter wettelijk niet verplicht om een reden aan te geven.

Zodra het geretourneerde product ontvangen is krijg je een e-mail ter bevestiging. Terugbetaling van het geretourneerde product gebeurt binnen 14 dagen, mits het product reeds terug is.

De kosten van de retourzending zijn vanzelfsprekend voor rekening van de klant als je gebruik maakt van je herroepingsrecht.

Artikel retourneren? Vul onderstaand formulier in.

Maak je gebruik van je herroepingsrecht en wil je een product terugsturen? Geen probleem! Vul het formulier aub in. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

 

Onjuiste of beschadigde levering

Indien er bij de levering een fout door ons is gemaakt, neem dan alsjeblieft direct contact op en vraag om een retourlabel van PostNL. Je kunt je pakket met het label vervolgens inleveren bij een PostNL Postkantoor of Pakketpunt naar keuze.

Je kunt dan kiezen tussen twee opties : je krijgt je geld terug, inclusief verzendkosten – of – je krijgt een nieuw product toegestuurd.

Een vraag? Een klacht?

Neem contact met mij op. Wij vinden samen een oplossing en mocht jij een probleem hebben, dan lossen wij het samen op!