Neem contact met mij op

Heb jij een vraag of een opmerking? Die hoor ik graag! Neem contact met mij op, ik zorg ervoor dat je binnen twee dagen een antwoord in je mailbox krijgt.

Emilie TheGreenCat

Wie schuilt er achter TheGreenCat?

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan eerst of je het antwoord vindt in onderstaande veelgestelde vragen. Vind je je antwoord niet? Stuur mij dan een berichtje, je krijgt zo snel mogelijk (en uiterlijk binnen 48u) een antwoord in je mailbox.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Verstuurd binnen 24-48 uur

Ik verstuur je pakket uiterlijk 48 uur na betaling van je bestelling. In het algemeen worden pakketten binnen 24 uur verstuurd. Mocht een artikel ongewenst niet op voorraad zijn, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op om naar alternatieven te zoeken (terugbetaling – ander product – latere bezorging).

Spoedbestellingen

Heeft het haast, neem dan contact met mij op via bovenstaand contactformulier met als onderwerp ‘Spoedbestelling’. Ik zal je snel laten weten of ik je bestelling dezelfde dag kan versturen.

Geleverd met PostNL

Houd er rekening mee dat er geen pakketten worden verstuurd of geleverd op zondag en feestdagen.

De meeste pakketten worden binnen 24 uur geleverd.

In het kort: je ontvangt je bestelling binnen 2-3 dagen thuis als je in Nederland woont en binnen 3-4 dagen als je in België woont.

Afhalen in Utrecht

Woon je in Utrecht of in de buurt en wil je langskomen om je bestelling op te halen, dat kan! Kies dan Afhalen in Utrecht als verzendmethode op de bestelpagina. Ik neem dan snel contact met je op om een afspraak te maken.

Hoeveel bezorgkosten moet ik betalen?

Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk verstuurd in een stevige verpakking (stevig, maar wel zo groen mogelijk). Om jouw pakket te kunnen versturen vraag ik mijn lieve e-klanten om de volgende bezorgkosten te betalen:

€6.95 in Nederland

€8.95 in België

Waarom geen gratis levering?

Veel webwinkel hanteren lagere bezorgkosten of zelfs gratis verzenden vanaf een bepaalde bedrag. Maar een pakket laten bezorgen is nooit gratis en de kosten van de bezorging moeten uiteindelijk toch betaald worden. Oplossing: de bezorgkosten worden verwerkt in de prijs van het product.
Om voor meer transparantie te zorgen heb ik besloten om de bezorgkosten te houden voor elke bestelling.